marți, 10 martie 2009

Mucenici Moldovenesti

Photobucket

Cred ca aici se potriveste cel mai bine.....uite cam asa arata mucenicii mei MoldovenestiDesi nu am nimic cu Moldova(sunt nascuta si crescuta in bucuresti) imi plac mai mult acesti mucenici ,mai mult decat cei fierti...poate si pt. faptul ca i-am mancat o singura data (asta este a 2-ua)in viata mea,facuti de bunica mea scumpa si draga care a trecut in nefiinta cu ani in urma.Reteta nimic special...dupa ureche .
Deci:600 gr faina,11 gr drojdie uscata,lapte cred ca am pus 100 ml,ulei amestecat cu unt topit cam 100 ml ,1 lingura de coaja de portocala , nuci pisate,zahar dupa gustul meu....nu foarte dulce ,avand in vedere ca se pune mierea la urma,2 oua si cam atat.Am faccut o maia din putin lapte caldut cu drojdie si putina faina,am lasat-o 20 min la dospit dupa care am adaugat si celelalte ingrediente si am farmantat pana mi-a venit rau(la propriu)MANE SI NAIDE KUDASAI!Am mai lasat la dospit in cuptorul cu microunde la proramul( Fukura pan)cel pt dospit, dupa care am incercat sa fac niste 8-uri, dupa cum vedeti nu foarte reusiti .Am copt cam 30 min la 170 C.
Am facut un sirop din 100 ml miere,cu aprox.100 gr zahar pudra ca nu mai aveam altul in casa ,si putina apa .Acesta din urma l-am adaugat in tava dupa ce mucenici s-au rumenit bine,mai exact cu 3-4 minute inainte de ai scoate din cuptor.... Tip luat de la LAURA LAURENTIU...au iesit suer gustosi numai ca nu mi-au iesit super la forma....si netezi la suprafata.....dar....le dau eu de cap intr-o zi

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...