joi, 3 iunie 2010

Painici cu mere si scortisoara

Photobucket

Reteta asta o am de la Draga de Gabriela(Bucataria Gabrielei) caruia ii multumesc mult .
aveti nevoie de 250 Gr faina,25 grame zahar.2 gr sare,5gr drojdie deshidratata,30 gr unt fara sare,1ou si 120 ml lapte.
Pentru umplutura am folosit 2 mere,2 linguri de zahar,olingura suc de lamaie si amestec de fructe confiate+scortisoara.

Am pus toate ingredientele in masina de paine si intre timp am preparat umplutura.
Am curatat merele si le-am taiat cum vedeti in imaginea de jos .Le-am lasat pt cateva secunde intr-o apa cu sare pt a nu oxida dupa care le-am scurs bine.Am adaugat peste ele 2 linguri de zahar si sucul de lamaie dupa care le-am pus la microunde 600w pt 6 minute, dupa ce au fost gata le-am scurs bine de zeama lasata si cand s-au racit am adaugat fructele confiate si scortisoara.
Photobucket

Cand aluatul este gata,l-am impartit in 10 parti egale dupa care am format niste discuri in care am pus cate o lingura din compozitia de mar.Am adunat colturile si le-am pus in forme .

Photobucket

Le-am mai lasat la crescut pt 15-20 minute ,le-am uns cu ou si am infipt cite-o codita din stixuri si frunzulite din almond.



Photobucket
Am copt la 180C pt aproximativ 20 minute.Au fost delicioase.Multumesc Gabriela!

Photobucket

6 comentarii:

Unknown spunea...

Pare o reteta usor de facut, iar rezultatul arata foarte bine. Cam cat timp raman fragede, adica ar trebui cumva sa fie pastrate la rece?

Blueeyes spunea...

Raman fragede si 2 zile.Nu cred ca au timp sa le mai bagi si la rece.....in schimb cred ca ar fi bune daca le-ai incalzi usor inainte de a le servi.

Unknown spunea...

Multumesc frumos pentru indicatii o sa incerc sa le fac asta-seara :) Am incercat insa supa ta de rosii mici si mi-a placut foarte mult! Simpla, usor de facut si EXTREM de buna!

pansy spunea...

sunt foarte aratoase !eu nu calesc niciodata merele nici pentu tarta nici pentru placinta.le las doar cu zaharsi scortisoara,pana se extrage sucul si apoi le storc

Blueeyes spunea...

kadiavasdutzu,cu placere .Supele de genul asta sunt ideale atunci cand timpul te preseaza dar totusi ai vrea sa ai o supa pe langa friptura sau mai stiu eu ce si nici nu au multe calorii.

Blueeyes spunea...

Pansy mai de mult pt placinta caleam si eu merele ,acum mai nou le fierb in sirop cu zahar si lamaie....sau la microunde(mai repede)felul in care prepari merele pt placinte pare interesant si am sa incerc si eu varianta ta cu prima ocazie.Te pup si o saptamana minunata !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...