miercuri, 5 mai 2010

Asari curry soup (supa de scoici si curry)

Photobucket

Pentru 4 persoane.

Asari(scoici)20 buc
Buiyon stock soup -4 cani
Ceapa-1/2
Ardei gras-1 buc
Unt-2 linguri
Vin alb-2 linguri
Dafin-1 frunza
Sare,piper putin,pudra de curry-1/2 lingurita,patrunjel .

Se curata scoicile bine de nisip lasandu-le pt cel putin 3 ore in apa cu sare pt a elimina nisipul din nauntrul lor(asta in cazul in care sunt proaspete).Daca sunt luate din magazin banuiesc ca au trecut deja de aceasta operatie.
Se pune buiyon stock-ul si cand a fiert se adauga scoicile.Cand au deschis cochilia se da focul mic si se mai fierb pt 1 minut.Se da de pe foc si se strecoara supa .
ceapa se taie marunt iar rosiile se curata de coaja si de seminte dupa care se taie si ele cubulete.
ardeiul se taie fasii subtiri.
Se pune untul intr-o oala si se adauga ceapa .Se caleste usor .Cand a capatat o uloare galbuie se adauga supa, dafinul,rosiile si ardeiul.Se fierb putin dupa care se adauga scoicile,sarea ,piperul si pudra de curry.Inainte de a servi se presara putin patrunjel tocat marunt.

3 comentarii:

julia spunea...

ce coincidenta...exact ...tot supa de scioci am avut si noi.delicioasa si sanatoasa!pupici!

pansy spunea...

mie imi plac mult scoicile,dar supa n-am mancat ! drept e ca nu suntem noi prea ciorbo-supari !
astept reteta.

Blueeyes spunea...

Nu ma prea dau eu in vant dupa scoici ,am servit supa si scoicilor le-am spus pas cred ca de vina este aspectul pe care il au de nu pot sa le inghit!
Intradevar sunt sanatoase pt organism .....
VA pup si va mai astept sa-mi spuneti daca ati incercat-o.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...