miercuri, 11 februarie 2009

Eclere

Photobucket

Ingrediente:
Pt cojile de ecler,am folosit reteta Dragonici,cu mici modificari.

-250 ml lapte,100 g margarina,150 g faina,4 oua,un praf sare,1 Ssp praf de copt.


Intr-o craticioara am pus laptele,sarea si untul,cand a inceput sa fiarba,am adaugat faina si am amestecat bine sa nu faca cocoloase.Dupa ce compozitia s-a racit,am adaugat putin cate putin ouale batute in prealabil si amestecate cu praful de copt.
Am pus compozitia intr-un tub bag for creaming si am facut bastonase,le-am copt la temperatura de 200 C ,primele 20 min,dupa care am copt la 210 C inca 7-8 min.

Crema de Vanilie:
3-galbenusuri de oua ,200 ml lapte,zahar dupa gustul fiecatuia cat vrea sa fie de dulce , 2 bs faina si estenta de vanilie.Le-am pus pe toate intr-o oala ,dupa care am adaugat-o pe foc si am mestecat in continuu,pana s-a format crema......cand s-a racit am pus-o in bag for creaming si am umplut eclerele.
Crema de ness caffee:
Am procedat la fel ca cea de vanilie, numai ca la urma am adaugat o lingura rasa de ness .

Glazura: 1 buc ciocolata+ putina frisca lichida(nama creem)le-am pus la foc iar dupa ce s-a topit ciocolata ,cu o pensula am intins pe suprafata eclerelor.

3 comentarii:

Magalena jp. spunea...

Arata foarte bine eclerele ,tabetaii!!!! (*=*)

Blueeyes spunea...

Multumesc....Pai am rabdat cateva zile ca-mi facuse-i o pofta .....

Vicky spunea...

Foarte frumoase eclerele tale, mi-ai facut o pofta.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...