vineri, 29 mai 2009

Premiiiii!

Acest premiu l-am primit in dar de la Flori....ii multumesc din suflet pt gestul ei dragut !
Si cum in dar am primit ,am sa-l dau si eu mai departe . Asadar acord acest premiu Juliei(Salutari din Tokyo)pt ambitia pe care o are si pt ca este o persoana de nadejde.Gabriela(Bucataria Gabrielei ) pt Pasiunea pe care o are fata de gatit si perfectiune.Il mai acord Blogului Dragonici pt multele invenctii culinare ,pe care cu ,curaj le incearca si le da viata!
Il mai acord Laurei Laurentiu(Cuina banateana)Lui Flor(Delicii by Florance)desi nu o cunos pare o femeie minunata!Lui Nina (nina's recipes)pt retetele ei minunate si niste poze si mai si....si pt toti ceilalti care trec pe aici .......



Premiul Bambi l-am primit in dar de la Julia(Salutari din Tokyo)Multumesc mult ca te-ai gandit la mine.....



4 comentarii:

Nina spunea...

Merci, merci pentru toate vizitele si comentariile dragute pe care le apreciez cu drag. Merci si pentru premiu pe care il voi posta curind, iar acum scuze ca nu prea trec pe la tine atit de des pe cit mi-as dori...
XOXO, Nina

julia spunea...

Felicitari pentru premiu ,este dragut !Multumesc mult pentru ca te-ai gandit la mine *-*!Il voi pune la loc de cinste !Pupici!

Magalena jp. spunea...

Iti multumesc mult pt. premiu!
Arigatou! (*=*)

Blueeyes spunea...

Cu multa placere!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...