miercuri, 28 aprilie 2010

Pasca

Photobucket

Prima mea Pasca!Nui asa ca arata bine?A fost si buna!
Pt.aluat am folosit aluatul traditional de Cozonac (Cozonac a la Laura) iar pentru umplutura am preparat in casa branza dulce.
Reteta asta pt branza am vazut-o mai de multisor pe blogul CristineiK si am zis ca am sa o incerc cand am ocazia.....

Am folosit 3 l de lapte cu 3,8% grasime si cate 2 linguri de iaurt mai gras la fiecare litru de lapte.
Am amestecat totul intr-o oala si am lasat peste noapte sa se odihneasca.A doua zi am fie tot continutul si cand laptele s-a adunat tot la suprafata se opreste focul.
Se pregateste din timp o strecuratoare in care punem un tifon mai mare(cat sa cuprinda toata cantitatea de branza) si se rastoarna laptele branzit in tifon.Se scurge bine de zer si pe urma se foloseste dupa preferinta.
Din cantitatea asta de lapte mi-au iesit aproximativ 500-550 gr branza Delicioasa.

In 400 gr de branza am adaugat 3 oua,zahar,esente si stafide+fructe confiate.
Am adaugat aluatul intr-o forma de Tarta mai mare si am lasat sa creasca aluatul pana si-a dublat marimea.Am adaugat compozitia de branza si am copt la 200C pt 10 minute dupa care am scazut temperatura la 180C.Am servit cu Placere impreuna cu Familia.

4 comentarii:

pansy spunea...

tare frumos ti-a iesit pasca.si ai muncit si pentru branza ! si eu tot cu aluat de cozonac fac pasca.deci e un cozonac cu branza .

Blueeyes spunea...

Mulltumesc Pansy.Sincer ,nu stiu care ar fi si care este diferenta intre aluaturile pt pasca,poate am sa incerc o data sa fac si un aluat de pasca....branza a fost super!

Nely spunea...

As vrea sa gust macar o feliuta din pasca ta, ca tare bine arata! Ai muncit la ea dar ... a meritat.
FELICITARI!

Blueeyes spunea...

Multumesc mult Nely.Cu prima ocazie ,daca esti prin zona esti invitata mea!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...