duminică, 28 februarie 2010

Pui umplut cu orez

Photobucket
Aceasta reteta de pui este minunata,am maincat-o intr-un restaurant cu specific Frantuzesc acum cateva luni impreuna cu cateva prietene.Pe langa comentariile facute la adresa meniului pe care il aveau,in sensul ca tot a fost delicios si foarte voluminos si pretul foarte rezonabil.
Asadar am indraznit sa incerc si eu aceasta reteta care mi-a placut in mod deosebit.La restaurant il serveau cu un sos alb preparat din smantana cred dar eu acasa l-am servit ca atare fara sos si a fost foarte delicios.


Photobucket

Asadar aveti nevoie de 3 pulpe de pui dezosate si curatate de surplusul de grasime si cam 200 de orez fiert,2 catei deusturoi in cazul meu si unt pt prajit usturoiul,sare si piper dupa gust.


Photobucket
Se incinge o tigaie de teflon in care se adauga un cub sau doua de unt si cateii de usturoi tocati marunt.Cand usturoiul si-a lasat aroma se adauga orezul(aveti grija sa fie fierbinte cand il puneti in tigaie)se calesc impreuna pt 4-5 minute.
Se da de-o parte sa se racoreasca.
Se ia fiecare pulpa de pui si cu grija se indepareaza pielea de pe partea unde are mai putina carne si se umple cu orezul calit(atentie sa nu iasa prin parti.daca aveti probleme de genul asta prindeti marginile cu niste scobitori.
Se pune putin ulei de masline intr-o tigaie de teflon si se adauga puiul cu pielea in jos.Cand acesta a devenit scortos si de-o culoare aurie intoarceti puiul pe partea cealalta.
Coaceti inca 4 minute ,eventual acoperand tigaia cu un capac.
Se serveste cald .

7 comentarii:

GABRIELA spunea...

Ce frumos ti-a iesit!nu mai spun cat e de bun....Brava!

Blueeyes spunea...

Merci...a fost foarte bun umplut cu orez prajit cu usturoi.....

Gospodina de Criza spunea...

CE frumoase retete ai aici!
Cu drag, GDC!

Blueeyes spunea...

Multumesc pt vizita GDC .

Sarea in bucate spunea...

Pe aripi de primavara
8 Martie lin coboara
Si in a lui privire
Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

julia spunea...

Draga Blueeyes,DELICIOS este puiul.Trebuie sa mai repetam experienta.

Blueeyes spunea...

Oricand cu cea mai mare placere Julia!Multumesc pt vizita ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...