duminică, 14 iunie 2009

Papanasi

Photobucket
Ingrediente:
Branza de vaci 1 kg
Faina-400gr
Oua-3buc
Zahar-100
Bicarbonat-3 gr
Coaja rasa de lamaie-10 gr
gris-100 gr
Sare-20 dr
Ulei-125 ml
Smantana-500 gr
Zahar farin-50 gr

Mod de preparare:
Branza de vaci se amesteca cu faina,oua,zahar,bicarbonat,coaja rasa de lamaie ,grisul si sarea.Din aceasta compozite se modeleaza papanasii in forma rotunda(eu am folosit o forma pt donut )Se coc in ulei la temperatura de 170-180 gr.Se scot si se pudreaza cu zahar farin.
Ii puteti servi calzi cu smantana si dulceata dupa preferinta!

3 comentarii:

Flor spunea...

Minunati! Eu ii ador!Am facut si eu zilele trecute si au disparut in 5 min.!
Te pup si numai bine!

Blueeyes spunea...

Au fost deliciosi...este a doua oara cand fac papanasi,prima oara i-am facut fierti si parca nu au fost pe placul meu....

Anonim spunea...

Hi, dear. How do I eat this recipe? kisses

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...