marți, 31 martie 2009

Ciorba de perisoare

Photobucket

Dupa ciorba de loboda care este favorita mea,si aici in Jp ii cam duc lipsa.....Ciorba de perisoare ia locul doi in preferatele mele.
Cred ca toata lumea are stilul ei sau lui de a pregati aceasta ciorba,depinde de regiunea din care prvine.
Eu o fac in felul urmator...

Ceapa,morcov,telina ,tulpina ca radacina nu se prea gaseste oriunde...si rosii,ardei si cam atat.
Pt perisoare am folosit amestec de vita cu purc si am amestecat in ea 2 oua,orez,patrunjel tocat marunt,puntina ceapa tocata marunt si condimente....
Am fiert legumele timp de 20 min dupa care am facut perisoarele ,le-am plonjat in supa si cand s-au fiert am adaugat rosiile,am mai lasat sa fiarba 15-20 min .
Pt ca sotului meu nu ii plac ciorbele foarte acre nu am folosit bors ci am lasat-o doar cu acreala ce a iesit din rosii.....am pus in schimb niste cuburi knor cu gust de smantana si patrunjel . Nu folosesc de fel asa ceva, dar au fost eficiente ,dand un gust bun ciorbei de aceasta data....

2 comentarii:

julia spunea...

DELICIOASA .astazi am facut si eu...tare ne mai place.Premiul SAKURA te asteapta sa-l ridici cand ai tu timp.Pupici*-*

Blueeyes spunea...

multumesc Julia....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...