vineri, 10 septembrie 2010

Piept de pui pe pat de ceapa si sos de mustar

Photobucket
Acest preparat este facut la aburi fara adaus de ulei!!

Aveti nevoie de 2-bucati de piept de pui o ceapa taiata rondele,sare,piper .
Pentru sos aveti nevoie de 4 linguri de osake,2 de soy sos,1 de miere si 1 lingura de mustar (acela cu bobite in el)

Se spala si se curata de surplusul de grasimi pieptul de pui dupa care se sareaza si se pipereaza.
Ceapa se curata si se spala dupa care se taie rondele.
Se pun rondelele de ceapa intr-o tigaie ,iar deasupra se adauga puiul(cu pielea in jos).Se acopera cu un capac si se coace totul la foc mediu pt 5 minute.Se intorc invers si se coc inca aproximativ 5 minute.Eu am scos ceapa inainte si am mai lasat puiul sa se rumeneasca putin pt ca nu mi s-a parut ca ar fii suficient de rumen.Cand sunt gata coapte se scot pe un platou si se tin la cald.In tigaia unde au copt puiul si ceapa, se prepara sosul adaugand toate ingredientele . Se fierbe totul pt. 30 secunde.Se serveste cald.

5 comentarii:

pansy spunea...

nu stiu ce e osake,dar restul pare perfect !

Blueeyes spunea...

Osake este un fel de ''tuica'' preparata din orez .Preparat care este foarte des folosit in bucataria Japoneza.

pansy spunea...

merci blue eyes,in lipsa crezi ca poate fi inlocuit cu coniac,mie mi se pare ca ar merge.
cat priveste blue cheese ,e denumire generica pentru toate branzeturile cu mucegai albastru.alege una care este din lapte de vaca sau capra,e mai putin iute decat cea din lapte de oaie.

Elena Toma spunea...

In afara de osake (eu cred ca as folosi vodka, sa fie ceva mai neutru gustul) reteta mi se pare perfecta. Ce de lucruri interesante am de recuperat pentru ca am lipsit de pe internet!

Blueeyes spunea...

Da cred ca ar merge si vodka caci nu are mirosul atat de puturos precum tuica!
Este foarte bun acest pui si se prepara in 2 timpi si 3 miscari!Astept sa-mi spui parerea!O zi buna.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...