luni, 23 februarie 2009

Cornuri

Photobucket

Navigand pe net astazi am dat peste un blog unde erau postati astfel de covrigi..nu mi-a luat mult si am intrat in bucatarie......Surpriza mea a fost ca mi-au iesit fantastic.....reteta originala o puteti gasi aicihttp://cuinabanateana.blogspot.com/2009/02/cornuri-de-brutar.html
Eu le-am facut dulci si cu gust de portocala...

500 gr faina,200 ml apa calduta,1 ou,putina sare,zahar 4 bsp, 1bsp rasa de drojdie granulata,4-5 linguri de ulei si coaja de portocala ...

Am amestecat Drojdia cu zaharul si putina apa calduta iar intr-un ligean am pus faina cu restul ingredientelor.....la urma am adaugat drojdia si coaja de portocala,am amestecat bine si am lasat la dospit.La urma am fosrmat covrigeii si am copt la 180 aproximativ 30 min.

Multumesc Laurei Laurentiu pt reteta....

2 comentarii:

Mamichan spunea...

YAMI YAMI ..ARATA SUPER BINE!;)SPOR LA BUCATARIT!

Blueeyes spunea...

Mamichan..multumesc pt lauda....imi dau si eu silinta ....acum invata sa mblu cu drojdia si orice incercare este bine venita.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...