duminică, 20 septembrie 2009

Pizza

Astazi am avut chef mare de framantat,asa in cat am facut cateva cinnamon's rolls iar intre timp mi-a venit ideea sa pun la dospit si de-o pizza.....zis si facut.

Cinnamon's rolls este la a doua abatere,insa sunt foarte multumita de rezultatul acestei retete.Au iesit fragede si foarte delicioasa...nu zic ca primele nu ar fi fost bune.....putin mai uscate dar bune.

Cat despre pizza,eee.....despre pizza, ma pot lauda ca pana acum este singura care mi-a iesit asa cum trebuie din toate punctele de vedere.

Ea e pizza mea,si ma mandresc cu ea!!

Photobucket

Asadar am preparat un aluat de pizza din 300 gr faina calitate superioara,,2 gr drojdie uscata,5 gr sare,180 apa calduta si o lingura de ulei de masline.
Toate se amesteca si seframanta aprox 15 minute dupa care se lasa la dospit .

Toping:ce vreti voi!
Eu am pus rosii taiate feli pe toata suprafata aluatului,apoi am pus doua feluri de cascaval ras ,putin Bacon,salam si cateva masline.
Am incalvit cuptorul la temperatura de250C ci am copt pt 30 minute.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...