vineri, 22 mai 2009

Supa de ou

Photobucket



Aceasta supa am facut-o repede fara sa ma gandesc prea mult.Aveam nevoie de ceva urgent la cina pe langa Hamburgherii si nu prea aveam timp sa fierb ceva timp indelungat.Asa ca am ales sa fac supa de ou...seamana cu o supa Japoneza pe care eu o ador foarte tare.



Cum am procedat.



Am avut nevoie de cantitatea de supa dorita ex 1L(eu nu am avut supa facuta proaspata si am folosit soup stok , cuburi knor sau Gara soup)

Am adaugat putina sare,niste tulpina de telina taiata fin si putin ardei gras.Puteti adauga si morcovi daca doriti.La sfarsit se adauga doua batute si se opreste focul.

2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

O supa usurica si gustoasa. Cred ca am sa incerc si eu ;)

Blueeyes spunea...

chiar te rog ,numai ca eu m-am grabit si nu am mai pus morcov ca sa-i mai dea putina culoare....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...