miercuri, 3 iunie 2009

Pui Teriyaki

Photobucket



Pt ca nu am mai facut de mult acest menu,mi-am amintit despre el acum cateva zile .... cand pe forumul Laurei au inceput sa discute despre Teriyaki!Nic nu-mi imaginam ca teriyaki este atat de popular in Romanaia.... L-am servit putin diferit astazi,in locul orezului fiert care merge ireprosabil cu sosul Teriyaki,am preferat o felie paine cu grau prajita putin la tostar inainte de a servi....a fost delicios!



Aveti nevoie de:Cantitatea de pulpe de pui dezosate(eu am folosit 2)1 cana de Sake

Pt sos teriyaki:50 ml Sake,1/2 lingura de zahar,mirin(rice wine)-2 linguri ,Soy sos-3-4 linguri.



Se iau bucatile de pui se spala si se sterg bine de apa .Se ia o furculita si se inteapa bine carnea pe alocuri.Intr-o tigae se pun 2 linguri de ulei si cand tigaea este incinsa bine ,se adauga puiul cu pielea in jos,cand a capatat o culoare frumos aramie se intoarce pe partea cealalta si se mai prajeste putin.Cu un servetel de bucaarie se ia surplusul de grasime din tigaie.

Se adauga 1 cana de sake si se acopera tigaia cu un capac , se fierbe pana scade tot lichidul.

La urma se prepara sosul amestecand toate ingredientele si se adauga peste pui,de data asta nu mai acoperim tigaia....se fierbe cu grija ca sosul sa nu se arda(devine amar) si se caramelizeaza incet pana se leaga sosul.Dureaza aproximativ 5 minute.

2 comentarii:

Luminitanaty spunea...

arata tare bine si e foarte bun

Blueeyes spunea...

Binenteles ca este si puiul in tigaie!
Acea cana de sake o pui pt a fragezi carmea mai mult dar se poate si fara sau poti pune mai putin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...