duminică, 25 ianuarie 2009

Mouse au chocolate blanc II

Photobucket Photobucket

Compozitia este la fel dar am ornat diferit.Am facut o gelatina de zmeura si am ornat cu fructe de padure si piersici din compot.
Cum am procedat:Am diluat 75 gr de gem de zmeura cu 250 ml de suc de Cuacaze cred ca ii spune in romana(Crambery) si 1/2 suc de lamaie. Am incalzit compozitia si am diluat 5 gr de gelatina ,am strecurat si am lasat-o sa se raceasca.
Intre timp am scos tortul din frigider si am ornat cum vedeti cu fructe ,la urma am turnat lichidul usor sa nu stric ceva si am dat la rece.A

4 comentarii:

Magalena jp. spunea...

wow...ce bine arata!!!!mi-a lasat apa in gura si nu ma las pana nu-l voi face si eu (*=*)..
Felicitari,te pup dulce-dulce

Blueeyes spunea...

dragoneica,multumesc din suflet ...incearca sa il faci si sigur nu o sa regreti....

MONONOKE KITCHEN spunea...

E grozav blogul tau, salivez rau de tot! Mi-am permis sa te adaug in lista de favorite!

Blueeyes spunea...

Multumesc frmos pt aprecierii....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...