luni, 9 martie 2009

Salata de moyashi jp

Photobucket

Ingrediente:Moyashi( sunt boabe de fasole sau soia incoltita ,nu stiu cum le-ar spune exact in romana )
Moyashi-100-200 gr,1,2 linguri de ulei de susan,o lingurita de susan de preferinta putin prajit inainte ,sare si putina boia de ardei iute.
Se fierb Moyashi cu putia sare dupa care se scurg si se dau printr-un jet de apa rece se strecoara si scurg bine.
Se amesteca toate ingredientele intr-un castron inmclusiv moyashi si se orneaza pe o farfurie cu cateva frunzulite de ridichie.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hello "Blue eyes" !
Si eu folosesc "moyashi"
in preparatele asiatice; nu prea are nici un gust daca nu apelam la condimente. In engleza se numeste "Bean Sprouts"
Cred ca o sa incerc si eu salata asta si voi pune si putina lamiie sau otet...daca tot este salata. Merci de idee!
Mai vin pe la tine. XO

Blueeyes spunea...

Buna Nina si bine ai venit.Am cautat ceva pe net sa pot da o explicatie mai concreta la ce fel de boabe ar putea fi Moyashi...Am reusit si am gasit ceva pe wikipediya si spun ca se poate face foarte bine si din mung bean,black matpe bean sau chiar si soy bean....

pansy spunea...

daca io am muguri din astia conservati ,cred ca nu mai trebuie sa-i fierb,cred.ce zici ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...