marți, 21 aprilie 2009

Coirba de oase de porc

Aceata reteta apartine Laurei Laurentiu...
Cu aceasta reteta paricip la concursul gazduit de Laura pe Cuina Banateana Forum!


Photobucket

Aveti nevoie de:morcovi,ceapa,ardei gras,telina(eu am folosit doar tulpina de la telina ca aici nu se gaseste radacina la tot pasul.....Cartofi,rosii,patrunjel,carne de porc cu os.
Photobucket
Am taiat totul marunt
Photobucket
Si le-am pus la fiert
Photobucket

Photobucket
Am adaugat si Rosiile curatate de coaja si ardeiul gras ..... si am continuat fierberea. ...


Uite asa fierbe o ciorba!
Photobucket

Am adaugat si patrunjelul cu putin leustean tocat marunt.Am acrit cu bors magic ca altu nu avem pe aici....si a fost o bunatate.... nu ciar ca aveam pofta de o ciorbica acra...

3 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Astazi am gatit supa de pui cu guscute cum spune fiica mea, insa duminica vreau sa gatesc aceasta ciorba, care se pare nu numai ca arata bine, ci este si foarte gustoasa. Pentru moment am luat o portie in cel mai virtual mod si e bunaaaaaaaaaaaaa...
Pe curand!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Obrigado por ter visitado meu blog e por ter se tornado minha seguidora. Excelente seu blog. Abração

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...