joi, 21 mai 2009

Hamburger

Photobucket



600 grame de carne amestec(vita si porc),putin usturoi tocat marunt,2 linguri de pesmet ,1/2 ceapa tocata marunt, si un ou,sare si piper,putin bicarbonat.


Photobucket
Am amestecat tot si am impartit in 4 se oate si 5.
Photobucket
Am facut 4 hamburgeri
Photobucket
Am pus 2 linguri de ulei intr-o tigaie si am pus hamburgeri in tigae.Am copt pana a prin o culoare aramie si i-am intors invers. se coace inca 1 minut dupa care se acopera cu un capac si se continua coacerea.


Am servit cu salata de ardei gras si ca sos am folosit oroshi daikon(ridichie rasa)amestecat cu putin soi sos,wasabi joyu( Soi sos amestecat cu hrean) si demiglase sous ....a fost foarte delicios

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hi, Blue Eyes. How are you? I'm back to look your blog and your delicious recipes. Kisses

Blueeyes spunea...

Hi Clausewitz!I'm fine thank you... 100 kisses from me to you!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...