vineri, 30 ianuarie 2009

Peperoncino cu ciuperci

Photobucket



Ingrediente:200 gr -spaghete,4 catei de usturoi striviti ,ulei de masline 50 ml, ciuperci 2-3 bucati,marime potrivita, ardei iute , dupa dorinta fiecaruia.



Am fiert spaghetele in apa cu sare si intre timp am incins intr-o tigae uleiul de masline si usturoiul,am adaugat ciupercile taiate si am mai calit putin cam 1-2 minute, dupa care se pune si ardeiul iute .Cand spaghetele s-au fiert, se scurg de apa si se adauga in tigae, peste ciuperci si usturoi ,potriviti de sare si mai calit 1 minut.Se servesc calde cu parmezan.

2 comentarii:

Flor spunea...

Buna, blueeyes! Felicitari pt. blog si succes in continuare!
Sunt fascinata de Japonia si poate vreodata in viata asta am sa reusesc sa ajung si acolo!

Blueeyes spunea...

Buna Flor...Multumesc frumos pt vizita...Ma straduiesc sa tin pasul cu voi, cu putinul timp care il am da dospozitie.
Japonia este o tara foarte frumoasa si merita vizitata....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...