vineri, 18 decembrie 2009

Pancakes cu sos de mere

Photobucket

Am preparat acest pancakes cu mere dupa ce am vazut intr-o zi la teevizor reteta si am gasit-o foarte interesanta.....cum nu ma omor foarte tare dupa siropul de artar am zis sa incerc aceasta reteta.
Fiecare are o reteta anume de pancakes...eu nu prea le prepar de la 0 cum s-ar spune ci mereu cumpar Pancakes mix,mult mai repede!Ce am facut in plus este faptul ca atunci cand le pui in tigaie si au aparut balonase pe suptafata lor am adaugat feliute de mar taiate subtire dupa care le intorc invers .Sosul de mere cu care le-am servit este facut din 2 mere curatate de coaja si taiate micut,zahar dupa gustul fiecaruia,mai dulce sau mai acrisor ,putin suc de lamaie si putina scortisoara.Se pun la foc si se amesteca cu grija pana toate merele se topesc si ajung ca un gem.

3 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

DACA ITI FACE PLACERE , TI-AM OFERIT UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Blueeyes spunea...

Multumesc mult Jast me pt premiu si pentru vizita.

julia spunea...

Draga Blueeyes,
Multumesc mult ca mereu te gindesti si la mine.Voi ridica premiul cit mai curind,in functie de timpul disponibil.Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi *-*!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...