marți, 5 mai 2009

Peste in crusta aromata la cuptor

Reteta apartine Laurei Laurentiu ...
Cu aceasta reteta am participat la concursul gazduit de Laura pe Cuina Banateana Forum!
Photobucket

Aveti nevoie de:3-6 bucati samon.sare,piper


Photobucket







Cateva condimente,rozmarin,ulei de masline,sucul de la 1/2 lamaie si putina coaja de lamaie.se adauga totul peste feliile de peste si se lasa la macerat pt o ora in frigider.
Photobucket

Se scoate pestele si se prepara crusta.aveti nevoie de 6-7 linguri de pesmet,2 catei de usturoi pisati marunt,,putina coaja de lamaie,nutmeg,tarhon si putin rosmarin....puteti adauga dupa dorinta alte condimente in locul acestora....

Photobucket
Si se tavalesc feliile de peste in acest amestec.Pe o tava ,se pune o folie de pergament si se pun feliile de peste.Se coace la 170C aprox 20 min.Se scot pe un platou si se orneaza dupa dorinta fiecaruia.
Photobucket




Am preparat sosul din:6-7 linguri de iaurt,putina coaja de lamaie,sucul de la 1/2 lamaie,1 ou si putina sare ,piper si putin nutmeg.La urma am adaugat putin marar tocat marunt(obtional)



Am amestecat totul bine .Am bagat la baie de aburii si amestecat continuu,pana a devenit ca o crema.



Daca sosul nu are consistenta dorita puteti adauga putin Amidon (catacurico) dizolvat in putina apa.....
Photobucket
Eu am ornat cu salata verde si Garlic rice







Garlic rice se prepara asa:Aveti nevoie de cantitatea dorita de orez fiert,2 catei de usturoi,cateva linguri de ulei de masline sau ulei normal sare si putin piper.



Se incinge o tigaie si se adauga imediat usturoiul,cand acesta si-a lasat aroma si a devenit usor aramiu,adaugati orezul cald.Comtinuati prajirea si amestecati bine.

2 comentarii:

julia spunea...

ce bine arata pestele.amestecul de pesmet ai da o aroma deosebita.Decilcios!

Blueeyes spunea...

Sa sti ca este foarte bun...eu ma cam saturasem de el facut numai la gratar....incearcal ,este foarte usor de facut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...