joi, 3 decembrie 2009

Hamburger cu demi glass sos





Photobucket
Acesti Hamburgeri sunt delicosi in felul in care i-am facut de data asta....si ma refer la sos cand spun asa.Nu sunt fan infocat al hamburgerior ,defapt ii fac o data pe an sau de doua ori.In restaurante nici atat ....eram gravida cu al meu fecior cand am hotarat sa mananc hanburger la un restaurant de familie ce-i drept si vreau sa spun ca nici bine nu am iesit pe usa restaurantului si eram plinba de bube la gura.....de atunci am spus ca meniuri de genul asta se manaca doar acasa.
Pt ca nu aveam o reteta anume ,intamplator discutand cu una dintre prietenele mele(Gabriela autoarea blogului Bucataria Gabrielei)am intrebat-o cum face ea Hamburgeri ?Imi povestea ca a facut chiar cu o zi inainte si ca au iesit fantastic de buni......In mare parte reteta este la fel cum ii fac si eu numai ca sosul era diferit putin.....si anume in compozitie ea a adaugat vin rosu.
Cu putine inbunatatiri a devenit cel mai bun demi glass sos pentru mine si familia mea!


Aveti nevoie de 550 gr carne amestec(porc si vita) ceapa 1 bucata ,pesmet cam 75 de grame,1 ou,sare ,piper si aproximativ 50 ml lapte.Toate astea se amesteca bine ,bine (aproximativ 10-15 minute)se formeaza hamburgeri.

Pt sos am folosit 200 ml vin rosu (demi sec),4 Tbsp buli-dog sos(cel pt tonkatsu)si cam 150 gr ketchup,piper si am mai adaugat eu putin zahar,cam 1 lingurita rasa si 2 linguri de unt.

Se amesteca tot si se fierbe la foc mic pana sosul este suficient de legat.Inainte de a servi am adaugat sosul peste hamburgeri si am continuat fierberea pt 30 secunde.Am servit cald cu garnitura de broccoli....
Gabriela draga,multumesc frumos pt inspiratie!

2 comentarii:

GABRIELA spunea...

Ma bucur ca am putut sa iti fiu de folos.Eu recunosc ca de cand am reteta asta nu am mai cumparat niciodata hamburgeri.Te pupic,arata deliciosi hamburgerii tai.

Blueeyes spunea...

Merci mult Gabriela....te pup si eu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...