luni, 9 noiembrie 2009

Buri no teriyaki (Yellowtail fish)

Photobucket

Aveti nevoie de 3 bucati de peste buri(yellowtail fish) si pentru sosul Teriyaki 50 lm-Sake,2 linguri zahar,25ml-mirin si 50-soy sos.
Se pune pestele in tigaie cu 2 linguri de ulei si se pune pestele.Se adauga celelalte ingrediente si se fierbe totul pana se caramelizeaza sousul.se scoate pestele si se serveste cald garnisit cu ce va pace fiecaruia.In cazul meu am folosit o garnitura de spanac cu susan.




Photobucket

Pt garnitura de spanac cu susan aveti nevoie de :1 legatura de spanac proaspat si 10 gr susan prajit putin in prealabil.
Se pune apa intr-o oala si se adauga putina sare,cand apa a inceput sa fiarba se adauga spanacul taiat in 3 se asa a fiert foarte putin pt a nu se inmuia prea tare si tot-o data pt a nu-si pierde din vitamine .Se scoate si se plonjeaza repede intr-un castron cu apa rece cu gheata .Se raceste bine si se stoarce,la fel de bine.Se adauga 1/2 lingura de soi sos si foarte putin sake,la urma se piseaza (prin presare) semintele de susan si se amesteca cu spanacul.

4 comentarii:

CristinaK spunea...

yammi, yammi, ce bine arata! Si mie imi place buri no teriaki ;)
Am venit sa-ti aduc o leapsa ;) Cand ai timp, treci pe la mine sa o ridici :)
te pupic! o saptamana minunata si delicioasa!

Bianca spunea...

Sunt bucuroasa ca am descoperit blogul tau pentru ca imi plac retetele tale.

Blueeyes spunea...

CristinaK merci mult pt leapsa si am sa trec pe acolo cat de curand.
Bianca multumesc mult ica o data!

pansy spunea...

ce peste mai romanesc crezi ca se preteza la reteta asta ? eu am acum niste pastrav,dar nu e file,asta pare a fi un file de peste.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...