joi, 4 noiembrie 2010

Ostropel de Pui

Photobucket

Acum cateva saptamanii,am vazut reteta asta pe blogul Bucatarului Maniac si din fire foarte pofticioasa ,am plecat la cumparaturi.
Cum prin zona,nu gasesti pulpe de pui cu os la tot pasul,am cumparat un pui intreg .
De data aceasta am folosit reteta Bucatarului maniac ,fara a adauga in schimb apa si faina.

Asadar aveti nevoie de :

Pulpe de pui 2(taiate in doua la randul lor) doua aripioare(doar partea carnoasa din susul aripioarei)si ceva piept de pui
2 ardei Paprika
1 ceapa zdarvana
2lingurite de pudra de paprika
3 catei de usturoi
4 rosii
1 frunza dafin
2Tbsp ulei

Se prajeste puiul in ulei iar cand este frumos rumenit pe toate partile adaugati ceapa.CAnd aceasta devine sticloasa,adaugam ardeiul taiat solzisori si usturoiul tocat marunt.Cand ardeiul s-a inmuiat adaugam rosiile decojite si taiate cubulete(eu le pun intregi a congelator si cand le scot ,le pun in apa rece si in felul asta le dezbrac repede,repejor de coaja)Am acoperit oala cu un capac si le-am fiert inabusit 20 minute.La urma am adaugat pudra de paprika , foaia de dafin,sare si piper dupa care am mai foiert inca 15 minute.
Am servit cu mamaliga calda.
Multumesc mult ,Bucatar Maniac!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...