luni, 11 mai 2009

10 Mai zi cu noroc!Premiul Cuina banateana

Cum foarte bine uni dintre voi stiti ca am participat la Concursul culinar ,tinut de D-na Laura Laurentiu pe Cuina Banateana http://cuinabanateana-forum.forumgratuit.ro/forum.htm





Concurs care s-a desfasurat pe perioada 6 aprilie-6 mai. Astazi,dupa multe zile de asteptare si emotii la greu ,am avut bucuria sa aflu ca am castigat locul I, la egalitate cu Miha http://dulciurifeldefel.blogspot.com/ cu acelasi numar de puncte,castigand un Set complect BRAUN.....

Photobucket



Vreau sa multumesc pe aceasta cale gazdei Laura Laurentiu si nu in ultimul rand ceorlalti membri ai juriului. Domnului Vukomin,Domnului Tomas,si binenteles, Domnisoarei Milena care se pare ca si-a facut treaba cu mult interes si seriozitate!

Multumesc mult si celor care s-au gandit la mine si m-au sustinut moral in acest concurs!

14 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Felicitari pentru premiu ! Sa-l folosesti sanatoasa !

diamond spunea...

felicitari pt premiu! :D

Blueeyes spunea...

Diamond,Ala Oancea,multumesc frumos...Prima oara cand castig ceva,sunt atat de bucuroasa!

Flor spunea...

Blueeyes, felicitari pt. premiu, il meriti! Ai avut niste prestatii culinare f. reusite!

Adina_cumatra spunea...

Felicitari!!:X
Mie cand imi faci tortu` ala cu zmeura??! Astept cu nerabdare ziua aia...:D

Blueeyes spunea...

Flor,multumesc frumos...te pup si merci pt vizita.Pacat ca nu ai participat si tu,era si mai palpitant!

Blueeyes spunea...

Cumatra multumesc pt vizita si pt coment.....cand vi la mine(vineri) poate ma risc si il fac iar!

GABRIELA spunea...

felicitari ptr premiu.Ce mai...esti o profesionista.Te pupic.

Blueeyes spunea...

Multumesc Gabriela.....te pup si eu

julia spunea...

Norocul si-l face omul!
FELICITARI!Il meriti din plin.

Blueeyes spunea...

Multumesc mult Julia..te pup dulce!

Unknown spunea...

FELICITARI !!! Meriti cu prisosinta acest premiu.Esti o super bucatareasa.Asteptam retete facute cu stickul.Te pup

Unknown spunea...

Bravo.Aplauze la scara larga din partea mea. Te admir foarte mult. Te invit la mine pe blog.Te pup!

Blueeyes spunea...

Lily multumesc frumos pt cuvintele frumoase pe care mi-le adresezi....sunt miscata,mai ales ca vin din partea ta!Eu cred ca tu esti mai sus decat mine in materie de gatit!....Am sa vin cu mare placere la tine pe Blog,de-fapt am fost de cateva ori....te pup

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...