joi, 2 aprilie 2009

Prajitura cu zahar ars

Photobucket

Aceasta prajitura ,foarte delicioasa de altfel,am gasit-o pe Bogul Lissei,caruia ii multumesc din suflet pt faptul ca imparte cu noi ,minunatele ei retete.

Se face un blat din:
5 oua ,
5lg de zahar ,
5 lg faina ,
3lg de nuca macinata
Cum am procedat eu.Am batut albusurile cu zaharul pana au stata bat ,dupa care am adaugat galbenusurile.Cand acestea s-au incorporat bineam adaugat faina in ploaie si am amestecat incet,la urma am adaugat nucile.
Si am copt 3 foii
Se caramelizeaza 8-10 lg de zahar si se intinde peste foi.
Crema:
1/2 l lapte ,
4 galbenuse,
4lg faina,
150g zahar,vanilie,
200 gr unt fara sare
Cum am procedat.
Am pus laptele intr-o oala si am adaugat galbenusele,faina am amestecat-o cu putin lapte din compozitie si am strecurat-o,pt a nu lasa cocoloase....am adaugat zaharul si esenta dupa care am dat drumul la foc.Am lasat sa se raceasca dupa care am amestecat cu untul batut spuma in prealabil.
Se umplu foile ,deasupra se pun 4 albuse batute pe abur cu 8lg de zahar.

6 comentarii:

Magalena jp. spunea...

Superrr!!!...arata foarte oishii so,tabetaii!!(*=*)
te pup dulce

Blueeyes spunea...

Merci mult Dragonika.....a fost si foarte apetisanta....pup si eu!

julia spunea...

arata nemaipomenit prajitura si stiu cat de tare pofteai la ea.cum e?ti-a trecut pofta?acum...mi-ai facut mie pofta*-*

julia spunea...

Te astept sa treci sa ridici un premiu pentru delicioasele tale retete.Pupici*-*!

Blueeyes spunea...

Julia merci pt vizita ,pt premiu si nu in ultimul rand pt aprecieri....prajitura a fost foarte buna ,am maincat pe saturate......

Primii pasi in bucatarie spunea...

mersi de vizita...prajitura arata nemaipomenit,de altfel toate retetele sunt minunate!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...