vineri, 24 septembrie 2010

Supa cu rosii intregi

Photobucket

Aveti nevoie de 1 ceapa de marime medie,4 rosii ,500 ml apa,sare ,piper,parmezan cheese.
Secretul acestei retete este ca,este preparata la abur apa fiind adaugata la sfarsit.Nu are adaus de grasime(eu am pus o lingura ca parca ma manca undeva )deci este foarte buna pt regimul fara colesterol si pt cei care vor sa slabeasca!
Deci,taiati ceapa marunt si o puneti intro oala cu capac.Spalati rosiile si le curatati de cotoare dupa care le adaugati peste ceapa si puneti capacul.Eu am folosito oala din fonta capacul acesteia find greu,practic se fac produsele ca si cum ar fi facute la oala cu presiune.
Se aburesc toate timp de 30 minute in suc propriu la foc mic.Cand ceapa si-a schimbat culoare si rosiile au devenit moi,se adauga apa si sarea.Se da totul intr-un clocot.
Se serveste cate-o rosiie de portie cu parmezan cheese si putin piper negru.
Puteti adauga dupa preferinta patrunjel!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

Elena Toma spunea...

Foarte interesanta si dietetica reteta aceasta! Neaparat am sa incerc si eu.

Blueeyes spunea...

Bine ai revenit!Supa aceasta are un nr foarte scazut de calorii ne continand ulei.
In ultima perioada incerc sa gatesc mai sanatos dar nu de multe ori si reusesc....mai raman in pana de ideii!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...