marți, 22 decembrie 2009

Cuib de ceapa cu oua

Photobucket
Am gas sit aceasta reteta intr-o carte de bucate cu specific Italienesc sau Frantuzesc nu-mi amintesc exact.....oricum aceasta reteta m-a fascinat prin simplitatea ei si prin efectul pe care il da ca aperitiv sau la micul-dejun alaturi de o felie de bacon si cateva legume verzi....
Asadat pentru 4 bucati aveti nevoie de :
2 ceape mari
4 oua
putina sare ,piper negru si putin parmezan.

Am taiat ceapa orizontal pe jumatate si am lasat doar primele 3 funze la fiecare in parte...ca sa nu se scurga oul am acoperit gaurica ramasa in urma scoateri cotorasului cu o bucatica de ceapa.
Le-am pus intr-o tava,am acoperit-o cu o folie de plastic si am dat la W 500 2-3 minute asta pt cine are cuptor cu micounde cine nu ,poae prepara ceapa la bur.


Photobucket

Cand se termina cele 3 minute se scoate ceapa si se preincalzeste cuptorul la 200 C.
Intre timp se pune cate un ou in fiecare jumatate de ceapa si se presara cu sare,piper si parmezan se dau la cuptor pt 15 minute.Se scot si se servesc ..cine mai vrea parmezan ,mai adauga inainte de a le servi.
Asa ca-i usor??

8 comentarii:

Elena Toma spunea...

Oh, ce aperitiv interesant! Super usor si de efect! Ma si gandesc cum or sa se intrebe unii ce este in acele cosulete si din ce sunt!!!
Felicitari! A... si SARBATORI FERICITE!!!!!

Blueeyes spunea...

Multumesc Elena...asta m-a atras si pe mine....sunt si foarte gustoase ....asta pentru cui ii place ceapa....Sarbatori fericite iti doresc la randul meu si tie!

LF spunea...

Iti doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi,sanatate si mult noroc! La multi ani!

Blueeyes spunea...

Multumesc Flori.Sarbatori fericite tie si intregii tale familii!

Narnia spunea...

Am venit sa-ti urez sarbatori fericite si un an nou care sa-ti aduca sanatate, bunastare, dragoste intelegere si ce iti doresti mai mult !

Cu drag, Narnia.

Ginette spunea...

Sarbatori fericite !!!

Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.
LA MULTI ANI !!

Blueeyes spunea...

Nina Multumesc mult pt vizita si pt urari.....Craciun fericit si voua!

Blueeyes spunea...

Ginette multumesc pt colinda....
Craciun fericit si voua!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...