duminică, 29 august 2010

Pizza cu cartofi

Photobucket

Am maicat aceasta delicioasa pizza intr-un coffee shop in urma cu un an.De atunci tot imi spun ca am sa o proiectez si eu in propria bucatarie.Este o reteta simpla si gustoasa si normal cu mai putine kalorii!
Aveti nevoie de 2 vase termo rezistente.2-3 cartofii mari,1-ardei gras ,masline,bacon cateva feliute taiate mai marunt,1-2 rosii proaspete ,cascaval ras si putin cimbru.
Cartofii ii curatati de coaja si ii taiati rondele de aproximativ 5 mm fiecare si ii fierbeti pana se inmoaie(nu sa se sfarame)Daca aveti cuptor cu microunde, ii acoperiti cu o folie de plastic si ii dati pt cateva minute la 600W.
Rosiile le taiati felii la fel si celelalte legume.
Repartizati feliile de cartofi pe suprafata vasului in care preparati pizza dupa care puneti rosiile,baconul,maslinele,ardeiul,cascavalul ras iar la urma cimbrul.Stropiti totul cu putin ulei de masline si dati la cuptor pt 20 minute.Serviti cald !

3 comentarii:

pansy spunea...

simplu si bun ! premii te asteapta la mine pe blog sa le culegi.

Mihai Zamfiroiu spunea...

trebuie sa fie super bun...
cand vii in RO , trebuie neaparat sa ne prepari macar una dintre retetele tale !


numai bine.

Blueeyes spunea...

Cu siguranta Mihai.Merci pt vizita si sanatate FAmiliei din partea mea!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...