marți, 29 decembrie 2009

Oua umplute & Rosii umplute cu branza





CATEVA PREPARATE DIN MENIUL DE CRACIUN


Multe dintre ele sunt deja pe blog si doar repetate la cerintele flacailor mei....si asa cum spuneam anul trecut de acea friptura minunata pe care nu am apucat sa o fotografiez,anul asta nu am lasat pe nimeni sa se infrupte din dansa pana nu am poza-to.
Am mai descoperit o reteta minunata de ciuperci umplute pe care ard de nerabdare sa o impartasesc cu voi :
Prin urmare un platou cu apritive format din oua umplute cu salam si masline verzi,nu pot spune ca a avut mare succes din pacate,japonezi nu se omoara dupa pateul de ficat...asa ca m-am bucurat singurica de dansul....hihihi

Photobucket
Sunt multe retete pt aceste oua numai ca eu le fac mereu dupa ureche....am pus o conserva de pateu de gasca procurat in aceasta vara de pe meleagurile natale,galbenusul fiert de la cele 5 oua(nu fac mai mult ca nu se mananca) putin mutar,sare,piper si o combinatie de castraveti murati cu boabe de mustar special pt Hot -Dog.Am amestecat tot si am umplut ouale .
.Le-am dat culoare prin Verde(frunze de ceapa) si galben si rosu (gogosari murati facuti de mine in casa)


Rosii umplute cu branza
Photobucket

Acestea sunt preferatele mele...Se iau cate rosii sunt necesare se scobesc si se pastreaza capacul.Branza cam 300 Gr (puteti folosi dupa preferinte) se amesteca cu putin marar ,sare si piper dupa care se umplu rosiile.Se decoreaza dupa preferinta !

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...