sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Piftie

Photobucket
Ingrediente:
4 litri de apa
2morcovi
1ceapa
2 buc" adidasi"de porc si inca 500 gr carne macra de porc.usturoi si sare dupa gust.
Cum am procedat eu:Am pus toate de mai sus intr-o oala si le-am fiert la foc mic fara a acoperi oala in intregime cu capacul.
Cand lichidul a scazut la jumatate ,am potrivit de sare ,si am oprit focul.Am lasat piftia in oala pana a doua zi pt a vedea cat de mult se intareste.Am eliminat surplusul de grasime de deasupra, si pt ca piftia nu era destul de inchegata , am readus-o in starea lichida, si am mai adaugat 1-2 foite de gelatina,dupa care am adaugat usturoiul, si pe urma am strecurat supa.
Am franjurat carnea( fara adidasi ca nu imi plac)si am pus-o intr-un castron impreuna cu morcovul decupat inimioare, la urma am introdus lichidul si am dat la rece pr cateva ore .

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...