joi, 20 mai 2010

Edward in Bucatarie

Si daca tot am inceput sa ma laud,macar sa o fac pana la capat!In imagine este fiul meu Edward care prepara micul dejun. Ce sa spun,ii place la nebunie sa vina sa-si bage nasul in bucatarie si mereu saritor atunci cand fac ceva dulce sau gatesc o reteta noua.
In ziua aceia , eu eram cam debusolata din cauza oboseli si nu prea stateam pe picioarele mele iar el dragutul s-a oferit sa prepare aceste delicioase pancakes ,asa cum a vazut ca face Mami lui.
A facut putintica dezordine in preajma,dar am trecut cu vederea.Curatenia a facut-o Tatai!HiHi

Photobucket
Ornate dupa cum vedeti cu un stegulet facut manual si cu o floricica ce a luat-o din balcon. Rugamintea lui mare a fost sa-i postez opera pe Blog.

Au fost cele mai bune Pancakes pe care le-am mancat pana in prezent!



.Photobucket

4 comentarii:

Mihaela Petrescu spunea...

superb! sa-ti traiasca!

Blueeyes spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Blueeyes spunea...

MUltumesc mult Mihaela!La fe iti doresc si tie!

Lia Maria Grozi spunea...

Tare dragalas este Edward ! si vad ca este harnic si priceput...seamana cu mama lui. Ma bucur ca ai o familie asa frumoasa ! si ca te-am descoperit...pupici!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...