sâmbătă, 26 februarie 2011

Rulada de pui in sos de COLA

Photobucket



Aveti nevoie de 2 pulpe de pui dezosate

Sare,piper,putin din fiecare

1/2 morcov taiat betisoare

aproximativ 8 pastai de fasole verde(din aceea cu pastaia rotunda)

1/2 buchet de broccoli


7-8 bucati de cherry tomato

Cola 1.50-2 cani si o lingura de ulei

Pt sosul de cola mai aveti nevoie de- 0,4 cana de sake,mirin-3 linguri,2 -linguri zahar si 4 linguri de soy sauce.

Eu am preferat sa ingros sosul la sfarsit cu putin amidon.Va sfatuiesc sa adaugati mai putin zahar in sos deoarece Cola are mai mult decat suficient zahar in compozitia sa.....\(^0^)/

Luati pulpele de pui ,le condimentati cu sare si piper.Curatati morcovul si taiatil betisoare,curatati pastaile de ate.Fierbeti broccoli dupa acre il plasati intr-un castron cu apa rece.

Repartizati cate 3 betisoare de morcov si cate 3 pastai pe fiecare pulpa de pui si rulati.LEgati cu sfoara sau prindeti in scobitorii marginile.

Prajiti usor rulourile in tigae impreuna cu o lingura de ulei. CAnd a capatat o culoare frumos aramie, luati excesul de ulei din tigae cu ajutorul uui servetel de bucatarie si adaugati Cola.

CAnd a inceput sa fiarba adaugati si celelalte ingrediente.Acoperiti tigaia si lasati sa fiarba pt 20 minute.

Se lasa la racit putin dupa care scoateti rulourile,indepartati ata sau scobitorile si taiati rulourile in felii de aprox 4-5 cm fiecare.Repartizati in platouri si adaugati cateva linguri din sosul ramas.Ornati cu rosii si buchetele de broccoli.

5 comentarii:

pansy spunea...

bine ai revenit ! mi-ai lipsit ! si cu o reteta interesanta !am sa incerc sosul,pare interesant !

pansy spunea...

pai,ce faci ?iar ai disparut ! tu ca-lluceafarul....o vezi si nu-i.

Blueeyes spunea...

Pnsy,merci mult pt vizita si pt vorbele duioase pe care mi le adresezi!
Si mie imi lipseste blogosfera,numai ca in ultimul timp nu mai am asa de mult timp la indemana.....am o gramada de retete care asteapta sa fie publicate pe blog si sper sa-mi fac putin timp pe viitor pt a le posta.

pansy spunea...

abia astept!

ophelia1983 spunea...

n-am auzit pana acum de sosul de cola...:)...dar cred ca e tare bun!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...